lørdag, oktober 27, 2007

Så blev jeg da mundlam.

En lille mail tikkede ind i boxen. Et hurtigt blik på afsenderen fik mig starks til at tænke "reklame" - men jeg er jo nem at lokke, måske en spændende ny titel?
Stor var min overraskelse da mine øjne faldt over følgende ordlyd:

Jeg skriver til dig, fordi jeg kan se, at du forudbestilte Stieg Larssons "Luftkastellet der blev sprængt" til 199,95 kr. – næsten 100 kr. billigere end normalprisen.
Du har måske lagt mærke til, at der i forbindelse med udgivelsen startede en priskrig, som hurtigt førte til endnu lavere priser, hvor vi nu har lagt os på en pris på 169 kr.
Priskrigen kom noget bag på os, fordi den først brød ud, efter bogen var udkommet. Vi vil naturligvis gerne sikre, at du, som har forudbestilt bogen, ikke skal være ringere stillet, og vi vil derfor gerne sende dig et gavekort på 30 kr. til SAXO.com.


Okay - sådan får i da min totale respekt. Jeg vil straks tjekke jeres hylder....
Er jeg for nem???
(Kender en stor bogklub der kunne lære noget)

2 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Tjah - hvis du er for nem, så er jeg også, for jeg skyndte mig da lige ind og bestille den ;-)

Hilsen
Mette

Anonym sagde ...

Så må jeg også heller tilføje mig på listen, for jeg gik også straks ind og bestilte en bog - nemlig Marklunds nyeste "livstid". (er lige gået i gang med den, og har på fornemmelsen at den giver mig et par søvnløse nætter - nøj den er spændende!!!)