tirsdag, oktober 09, 2007

Bare lige hurtigt....


Jeg har en indrømmelse til dig jj - og andre. Jeg er en anelse lusket når det kommer til bøger.

Jeg syntes det er godt trælst (ja, jeg er jo jyde) at komme hjemme og finde en seddel fra posten om at han/hun har været her, men er kørt ned på posthuset med pakken. Så skal jeg jo igen styre min tålmodighed.

Så jeg har indgået en rigtig god aftale med min arbejdsplads. Mine bogpakker bliver leveret på jobbet og jeg kan storsmilende køre hjem med pakkerne i tasken. Så i går fik jeg Hr. Larssons bog i hånden ved postomdelingen klokken 10.00....

Og jeg har sparet på den og har kun nydt de første 37 sider. Snak om tvangsrationering......

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Min chef ville bestemt ikke syntes om at jeg fik mine bøger sendt til min arbejdsplads, så ville jeg jo bare kaste mig over dem med det sammen de kom ind af døren..... LOL

Jeg sad og befamlede min Larsson bog i går. kiggede, bladrede, løftede osv., fuck det er svært, men gemmes skal den altså lidt endnu.......

JJ

Mette sagde ...

Selvdisciplin - kan man ane en glorie? :)

Louise sagde ...

Jeg fik også min Larsson forleden :o) Og har endnu ikke læst den, endsige bladret. Vil gemme den lidt endnu. Og jeg kan godt. Tvinger mig selv på biblioteket, hvor jeg låner stabler af andre bøger, som jeg så MÅ læse inden de skal afleveres igen :o)

Anonym sagde ...

Øh selvdisci-hvad-for-noget.... LOL

Jeg er endnu ikke begyndt på Larsson, stadig kun lige bladret lidt i den, jeg er da helt stolt af mig selv. :-)

JJ