lørdag, september 01, 2007

Sensommer panik


Jeg er ved så småt at indstille systemet på at efteråret nærmer sig. Jeg tror på begrebet sensommer - regn eller ej. Det vetyder at jeg lige nu har en større sending bøger på vej. I mellemtiden nyder jeg at læse Lykkens Land af Frank Mccourt også kendt for Angelas Aske og Hr. Lærer. Han er altså genial og så irsk at det groteske næsten driver ned af siderne. JEg kan kun anbefale ham og disse tre titler. Måske er det en fordel at læse dem i den rigtige rækkefølge - det har jeg så ikke helt gjort...

Ventetiden på den store bog pakke har jeg idag fordrevet i biografens hyggelige mørke omgivet af rigtig mange glade biografgængere, der kommenterede, grinede og skraslede med mindst en million slikposer.
Jeg var med mine unger inde og se Schrek den tredje. Så alle lydene, slik der trillede på gulvet osv. var faktisk rigtig hyggeligt.
En sød tegne/computeranimeret film der ikke kan skræmme selv den mest sarte. Anbefales....

Ingen kommentarer: