fredag, september 28, 2007

Tak

Til jj, stine, mia, lene og hvad I ellers hedder alle sammen. Det er ubeskriveligt dejligt at få feedback fra Jer.
Selvfølgelig fordi forfængeligheden bliver plejet lidt - men også fordi det giver et mere virkeligt billede af: "Der er virkelig nogen derude"........

Det er dejligt at andre får glæde af de få ord jeg skribler sammen her. Selv bruger jeg det til at få afsluttet en bog/læseoplevelse.

Og nu har jeg så også fået lært at linke til andre bogsider og håber at få samlet lidt op på det område i løbet af efteråret og vinteren.

Med ønske om mange gode timer i bøgernes forførende verden - og en god weekend sender jeg mange varme hilsner til Jer alle.

Mette

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er i den grad nogle herude - og jeg synes det er vildt hyggeligt at læse om dine læseoplevelser :)

God weekend!

Mia sagde ...

Enig med Stine. Det er altid hyggeligt at læse om andres læseoplevelser. Og så giver det god inspiration :o)

Rigtig god weekend til dig også, Mette :o)