tirsdag, januar 24, 2006

Åh

Sidst på måneden, træt, træt og dog.
Weekenden byder på forlænget weekend (det lyder kun lidt mærkeligt ikke?)med familien i et eller andet skilandskab i Sverige. Det kan måske anes, at jeg ikke er den største skientusiast men der er jo andre muligheder, i sådan en skihytte med pejsild og snelandsskabshygge.
Jeg har hamstret bøger, Glasdjævlen af Helene Tursten, meget passende en svensk krimi,
Bare sammen af Anna Gavalda, ifølge resume en krønike om fire almindelige mennesker med diverse livsknubs.
Og så selvfølgelig den jeg lige pt. hænger lidt fast i nemlig Skyldige Hjerter af Julie Parsons.

Se, så er det faktisk ikke så slemt, at være plantet i en svensk hytte med uldsokker og kaffe på kanden - skulle der indsnige sig et enkelt glas et eller andet er det også helt ok - jeg kan sagtens smide bogen på gulvet så længe.

Pludselig er det ikke så slemt, at det er sidst på måneden i en kold januar.

Hvor glæder jeg mig til, at se en svensk hytte med uldsokker........doooooo

Ingen kommentarer: