tirsdag, januar 03, 2006

En rigtig god juleferie..

Juleferien har være skøn, der har været tid til familen. Sneen der kom forhindrede den store udfarenhed - skønt.
Det gav tid til at nyde julegaven fra mig til mig. 2 krimier af Sara Blædel "Grønt Støv" om narkokriminalitet. Grundlæggende er der den unge kvindelige betjent og hendes veninde, Journalisten på avisen der lever af de tragedier politiet ser hver dag. En god og handlingsmættet roman der virker meget troværdig på mig.
Den anden roman "Kald mig Prinsesse" ramte dybt. Den beskriver faren omkring netdating. Skræmmende fortæller den hvordan en mand når at forføre, mishandle og voldtage flere kvinder - den ene med døden til følge.
Hvis man bare kender en brøkdel til miljøet omkring chat mm. er det en tankevækkende roman. Og vi kan kun glæde os over, at langt de fleste er ganske almindelige mennesker og ikke ulmende psykopater.
Summen af ovennævnte må være - Læs dem......

Nu går jeg og venter på næste bogpakke med den omtalte bestseller: "Hundehoved."

På ønskelisten til min fødselsdag står indtil videre "Michael Laudrups tænder"

Ingen kommentarer: