fredag, marts 02, 2007

Bestseller??

Det er moderne med biografier - alle kendisser bliver beskrevet og beundret? Eller de beskriver og beundrer selv....
Egentlig gider jeg ikke den slags. Men som det ses i bogstakken nedenfor er der sneget sig et par stykker med inden for murene. Og så måtte jeg jo undersøge om jeg stadig mener det samme som før. Og ja, jeg har læst hele "LYS I LIVET" en bog hvor Cecillie Frøkjær interwiewer Jana Aamund. Og nej, jeg syntes ikke den på noget tidspunkt tilførte mit liv noget nyt. Ja, det er en ældre kvinde der har gået grueligt meget igennem - men hverken værre eller bedre end så mange andre danske kvinder. Og ja, hun tør sige pik og patter selvom hun er sådan en nyyyydelig dame - so what?

Erkendelsen må være at jeg ikke gider læse den anden i stakken - "FADERS VILJE" om Osvald Helmut og familien - det er altså for meget Se & Hør for mig.....

Ingen kommentarer: