mandag, oktober 31, 2005

Hovsa

Så skete det igen - Jeg mistede gnisten i forhold til Anne Rice. Det betyder ikke, at jeg ikke læser den færdig. Men jeg begynder at forudse handling og smugkigge fremad i bogen. Læser nogle linjer hist op pist. Lever de så op til mine forudsigelser går det galt.
Heldigvis har jeg fået en strategi i de situationer. LUK bogen... ;-)

Og så på hovedet i en anden bog - denne gang blev det Dorrit Willumsen's "Bruden fra Gent"
Så gik weekenden med det. En hel ekstra time blev brugt på at læse.

Domme er faldet. Det var en god og underholdende bog. Men desværre er det som om de forskellige historiske fortællinger om dronningerne igennem tiden efterhånden flyder sammen for mig. Det betyder ikke at de er dårlige men nok snarere at jeg efterhånden har læst for mange af dem... Ikke et ord om alder og hukommelse....

Ingen kommentarer: