torsdag, oktober 27, 2005

Anne Rice

Lige pt. er jeg i gang med at læse, "Fortællingen om kropsrøveren".
Jeg har læst en del af hendes bøger - selvfølgelig startede det hele med "En Vampyr's bekendelser" og så videre i vampyr serien.Men jeg tror faktisk at jeg har haft en de største oplevelser med Heksetimen - den var fantastisk spændende og uhyggelig.

Det samme gælder Mumien. Det er underligt men jeg oplever det som den mest erotiske af bøgerne. Mumien er nok det mest sensuelle, seksuelle væsen jeg har oplevet i en bog. Jeg har aldrig oplevet, at være tiltrukket/forelsket i en mand fra en bog før - eller siden. Mumien er undtagelsen. Jeg var totalt tændt på en mumie der via magi bliver menneske igen - vierd ;-)

Jeg forsætter med at læse Anne Rice, heldigvis har jeg ikke læst de seneste udgivelser. Jeg har ikke haft problemer med at hoppe lidt rundt i rækkefølgen af de forskellige vampyrbøger - men for de fleste tror jeg det er en klar fordel af følge kronologien

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Mette.

Prøv Knoglernes Tjener. Det er en af mine yndlings.
Ellers vil jeg mene som dig, at Heksetimen er den mest spændende bog af hende.