onsdag, januar 02, 2008

En kort præsentation.

Nå ja - man kan jo blive usædvanlig træt....

Her er Neyla, hun er en Corgi - en Welsh Corgi Pembroke og ja, hun ligner en ræv bortset fra at hun, som foreskrevet, har en lille bitte stumphale.

Hun er super dygtig. Hun kan gø skingert, især når hun skal være stille, Hun kan kræve at komme ud og gå - lige når vi har gang i noget helt andet. Hun kan finde den sko der var blevet væk - inde under sengen hvor hun selv gemte den sidst der skulle smug-gnaves.

Men hun kan også sidde pænt og se søøøød ud når jeg har godbidder i lommen, hun kan ligge helt stille og varme mine bare tæer når jeg sidder her og skriver. Hun kan byde velkommen hjem med noget der ligner et smil og stor glæde uanset om der er gået 5 minutter eller 4 timer siden vi sidst såes. Det er altså ret fedt.

Så til zenia og andre - jeps Hun er for lækker!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

SUPERlækker! Min mand går helt i selvsving når han ser en Corgi. Vi har to goldens med kedelige ører der bare hænger. Det meste af tiden.
Giv hende en krammer/trutter/prutter på maven - eller hvad du nu er til- fra mig :)
Og tak for supplerende info.

Anonym sagde ...

Hej

Godt Nytår.

Hvor er hun bare lækker. Hun er godt nok skøn.

JJ