mandag, januar 14, 2008

Dødens jagt af Joe Hil


Jeg skulle egentlig ikke købe bøger i lørdags - og så smuttede der alligevel en enkelt ned i posen. Jeg har læst et par anmeldelser og det lyder lovende. Så jeg lod mig lokke.

Søndag aften, klokken er omkring 22.30. Jeg er hoppet i seng og der er dømt hyggelæs. Manden lider ikke af samme læselyst men da han skal tidligt op er han alligevel også trillet ind under dynen. Jeg åbner bogen for første gang. 32 sider senere må jeg erkende at "Det er godt nok uhyggeligt!"

Nu overvejer jeg, om det er en jeg bør gemme til sommer og dermed lysere tider.......

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aldrig purre på bøger :) Læs den nu hvor vinden rusker. Totaloplevelse!

Anonym sagde ...

Uha - natten lover storm over nordjylland. Jeg læser på trods af kuldegys og gåsehud.

Mette