søndag, juni 14, 2009

Berlinerpoplerne

Opsamling:

Endelig, endelig! Jeg er færdig med min nye uddannelse. Og lige pt har jeg ikke noget "SKAL" læsning på tapetet. Det betyder, at der er blevet tid til lystlæsningen igen.

Efter at have indkøbt og tiltusket mig adskillige titler opstod så problemet med at vælge - hvilket igen medførte at jeg sjatlæste i flere bøger.
Problemet med sjatlæsning er at det i mit univers betyder at jeg hurtigt mister den umiddelbare interesse og lægger bogen på hylden. Når det så er sket med 5 titler begynder det at ligne en dårlig vane.

Så efter utallige opfordringer fra læseveninden blev det Berlinerpoplerne der skulle nydes....
Se det blev så en lidt vanskelig opgave, den fangede mig slet slet ikke.
Og det endte med at jeg leverede bogen tilbage.

Så gik der et stykke tid og jeg fattede mod (læste en sjov anmeldelse) og turen gik tilbage til veninden. Berlinerpopler havde nu formeret sig til tre i en serie og jeg fik alle tre med hjem. Og tro det eller ej. Jeg er forelsket.....
Forelsket i en semi alkoholiseret Norsk homoseksuel krukke der inde bag de hysteriske anfald, krystaludstillingen og andet glitterfjas har et hjerte af guld og en tegnebog spækket med samme værdi.
Jeg bøjer mig i støvet og erkender at jeg tog fejl. Det er da en super underholdende serie. Tak for det!

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Hvor er det super at se, at der er kommet lidt gang i din blog igen, nu hvor pligtlæsning ikke fylder (særlig) meget mere.

Jeg har stadigvæk den sidste i serien til gode, men jeg var også solgt, da jeg læste de to første. Det er god, relativt letlæst underholdning

Karina sagde ...

Selvom jeg har sådan ca. 15 bøger liggende der skal læses, er der da vist kommet en mere på listen. Tak for indblikket i din "problematiske" opstart på bogen. Har det faktisk ligesom dig hvad angår sjatlæsning. Hvis jeg gør det får jeg aldrig læst bogen, så derfor er jeg stoppet med det "pjat". Nu beslutter jeg mig og så læser jeg. Det er så ikke altid jeg får bogen læst færdig, fordi den keder mig undervejs, men det er jo en helt anden historie. Godt at se, at du er tilbage igen!