tirsdag, maj 27, 2008

Sara Blædel

Kun ét liv. Genkendelig ungdom. Uhyggelig genkendelig tema - de fremmede, æresdrab,forståelse eller mangel på samme. Det er en god krimi. Overkommelig, og samtidig dragende spænding til sidste side. Heldigvis var der ikke storpolitiske problemstillinger jeg skulle forholde mig til. Jeg kunne,skulle og ville nyde. Så det gjorde jeg - ganske som med de to foregående krimier med Louise Rick og resten af persongalleriet.
Jeg snupper lige den næste i rækken......

1 kommentar:

Karina sagde ...

Læste den også lige på to aftener i sidste uge - og det var god underholdning uden for meget tankevirksomhed - og så alligevel er den meget vedkommende. Jeg har lige de to næste tilgode da jeg låner dem på biblioteket og ikke helt selv bestemmer hvornår jeg skal læse dem.