tirsdag, december 04, 2007

abstinenser......


At få en hundehvalp er på rigtig mange områder som at få barn. Der skal nusses, leges, luftes, mades/fodres osv. Der er sygdomsforløb med opkastninger og diarré . Der er tudeture - nå ja hylepive så da.....

Men værst af alt JEG FÅR IKKE LÆST EN LINJE!!!!! - Pludselig bliver nattesøvnen mere eller mindre forstyrret og jeg skal op og ud i haven selv tidligere end den lokale skraldemand begynder sine runder. Nattesøvnen er blevet opprioriteret voldsomt.

Det nærmer sig "ammehjerne" og en skræmmende tendens til at "visselulle" det stakkels kræ.


Kan du forstå det?


Neyla snart 12 uger gl. som hun sad for 5 minutter siden -
totalt uskyldig og uhyggelig tæt på mine støvler.
Tror der er dømt middagslur lige pr. omgående.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej
Nej hvor er hun altså bare sød. Jeg kan huske da jeg for år tilbage fik min kat var der heller ikke noget der hed nattesøvn. Der skulle leges om natten ikke sove. Men det er nu alligevel ret hyggeligt med de dyr. De er jo dejlige.

Mia sagde ...

Hihi sikke en sød lille hund :o)

Anonym sagde ...

SKRIIIIIIIIIIIIIG - hvor er hun bare NUSER!!!
Corgi? eller ræv?