fredag, april 20, 2007

Flash back

Jeg har været en tur igennem tiden. I et forsøg på at redigere lidt i denne blog var jeg igennem mange af indlæggene. Hvor er der mange fine bøger. Og hvor er jeg dog forudsigelig.
Nu er jeg igen på jagt efter sommerferielitteratur.

For nogle år siden læste jeg "Angelas Aske" - en fantastisk fortælling om det fattigste Irland. Romanen er senere, meget vellykket syntes jeg, filmatiseret. Det var barsk at leve i den verden.

Nu har jeg set, at Frank McCourt's "Hr. Lærer" er i bladet fra en af bogklubberne, den har jeg meget lyst til at komme til at bestille. Når jeg ser lidt nærmere efter, er der nok et par titler eller tre, der skal med - nu jeg alligevel skal betale porto.

Som altid er jeg meget åben for forslag til bogreolen??

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Har faktisk altid villet læse Angelas Ashes, men den skulle være så trist, og jeg skal lige være ovenpå for at kunne holde til det :-)

Forslag til bogreolen:

An amerous journey - Aritha van herk
Doppler - Erland Loe
The elephant vanishes - Haruki Murakami