tirsdag, januar 23, 2007

Hjælp

Den 10 januar sad jeg ved tandlægen og ventede ganske tålmodigt og modig. Det var nemlig ikke mig der skulle tjekkes,
Ventetiden blev fordrevet med ugebladet Femina, der så vidt jeg husker var ret nyt. Inde i bladet var der en eller flere anmeldelser og jeg bed specielt mærke i en titel af en kvindelig forfatter.

Tydeligvis bed jeg ikke hårdt nok og bladet måtte jeg jo lade ligge så nu har jeg brug for hjælp.

- Har du læst bladet og ved du hvad det er jeg leder efter?
- Kender du en der holder Femina og kan du derfor undersøge det for mig?

Dusør udloves: Jeg lover at læse en bog efter DIT valg og udtale mig uforbeholden om samme.

3 kommentarer:

CHRISTINA sagde ...

Kan det have været Liza Marklund? Der var en artikel i Femina d. 14 december.

Anonym sagde ...

Hej Christina.

Tak for dit bud men jeg tror det var et januarnummer. Og havde det været Liza Marklund tror jeg at jeg ville kunne huske det. Har læst en del af hendes romaner.

CHRISTINA sagde ...

Allrighty.
Det var lige mit bedste bud. Jeg køber normalt ikke Femina, men da jeg så der var et interview med Marklund var jeg NØDT til at købe det. Har læst stort set alt hvad hun har skrevet. Jeg er lige blevet færdig med "Nobels Testamente" - Suveræn bog!
Ha en god weekend.
Knus fra Christina