onsdag, december 13, 2006

Rødby - Puttgarden

Det er jo sådan det er - ikke meget mere at sige om det. Jeg tror vi allle kender de typer der beskrives. Jeg ved at jeg smilede i kærlig erindring mere end en gang.


Bavian derimod. Den kan sikkert fortolket og diskuteres i timevis den dag man er i det rette selskab til den slags - men jeg orker ikke rigtig. Jeg oplever, at Naja Marie Aidt moraliserer ret umodent. Men jeg er faktisk ikke sikker på, at det er det der er hendes ærinde - måske er det en rasmus modsat effekt?


Kate Atkinson's "Familie Historier bliver læst i små bidder. Så jeg har ikke helt fanget sammenhængen mellem de skæbner jeg indtil nu er blevet præsenteret for.

Nyeste på bogreolen er månedens bog fra klubben; "Arvetanten" samt en kvindeintrigebog: Honningtunger.
Det skal såmænd nok gå hen og blive en hyggelig jul.

2 kommentarer:

Christina Andersen sagde ...

Hej! Jeg har bare lige lyst til at melde mig under fanerne. "Bavian" sagde heller ikke mig noget. Da hun også legede med "du-kan-ikke-gætte-fortællerens-køn" i tredie novelle, blev jeg ærlig talt lidt træt af gentagelserne. Men man VED også bare, når man er uenig med alle danske avisanmeldere, ikke? :)

Mette sagde ...

Hej Christina, velkommen på hylden.
Og hvor er jeg glad for at jeg netop ikke er anmelder - jeg er blot en beskeden lystlæser så jeg kan mene hvad jeg vil. Også selvom det er politisk ukorrekt.
Anmeldere er vel i et eller andet omfang så kloge at de får penge for deres mening - jeg gider ikke kloge i min fritid ;-)