tirsdag, august 22, 2006

Ja, jeg gjorde det.

Søndag og mandag blev stille dage. Jeg læste og læste og læste og endte klokken alt for sent lidt over midnat med at klappe bogen i. Liza Marklunds to dokukrimiromaner og den svenske kvinde der forelsker sig i en mand med mørke gnistrende øjne. Forelskelsen forvandler sig til mareridtet der får fatale konsekvenser for hende og hendes familie.

Det er ikke en teknisk vanskelig bog - men den får ikke for lidt på følelserne. Men den fortæller en historie der skal fortælles.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yes.. jeg ved det er et gammelt indlæg som jeg svarer på. Har selv Liza's to romaner stående på hylden - dog endnu ikke læst.

Har du evt. ´læst den nye som kvinden Liza skriver om/fortæller historien for selv har skrevet?
Den hedder Maj's hemmelighed eller sådan noget (dooh jeg er en dør til at huske, og hvor er gyldendal's bladet?)

Alice M

Mette sagde ...

Hej Alice og velkommen.

Nej den har jeg ikke læst endnu - men den er bestilt. Så der går sikkert ikke længe ;-)